aanpak
eerst
kijken we naar jouw organisatie en doelen. We zijn lief voor jouw loyale klanten, maar vinden ook graag nieuwe. Doelgericht.
en dan
weten we waarom en voor wie we aan de slag gaan. We ontwerpen specifiek voor jouw doelgroep. Onderscheidend, maar niet té, zodat klanten weten waaróm ze voor jou kiezen.
Hét stappenplan
van 360
bestaat niet. Wanneer we precies weten wat er moet gebeuren, wie je bent en wat je wilt, kunnen we een stappenplan maken. Soms zijn het drie stappen, soms 20.
Maar globaal ziet het er ongeveer zo uit:
01/
koffie/thee/lunch
Wij luisteren graag naar jouw wensen en denken natuurlijk ook met je mee om tot een zo compleet mogelijk beeld te komen van wat er moet gebeuren.
02/
een plan/idee/offerte
Nu we weten wat er moet gaan gebeuren maken we een plan met een tijdlijn en specifieke opdrachtomschrijving. Wie schrijft teksten, maakt foto’s, video, huisstijl etc.
03/
ontwerpen/content verzamelen
Het maken/verzamelen van alle informatie (denk logo’s, beelden en teksten). We maken een zo precies mogelijk model van hoe de site eruit moet komen te zien.
04/
bouwen
Als we alle content hebben gaan wij beginnen aan de bouw van de website. Wij presenteren je een werkende website op een tijdelijke plaats op onze voor de buitenwereld gesloten server.
05/
fine tunen
Na de eerste oplevering is het tijd voor feedback om de website te perfectioneren. In ronde 1 verwerken we alle feedback uitgebreid en in ronde 2 zetten we alle puntjes op de i. Als er een derde of vierde ronde nodig is, dan is dat zo.
06/
lanceren/trainen
implementeren en bbq’en
Bij elke oplevering plannen we de training waarin we je laten zien hoe jij of jouw medewerkers met je website aan de slag kunnen. We implementeren de huisstijl in social media, mail accounts en andere uitingen.
klaar om te groeien met je bedrijf?
Dat is precies wat 360 voor ogen heeft. Een goede website is geen doel op zich, maar een middel om jouw organisatie verder te brengen. Daar zit voor ons dé kick! Wij praten graag met je over hoe wij elkaar, en zeker jouw bedrijf, kunnen versterken. Zeg maar waar en wanneer.