aanpak
Eerst
kijken we naar jouw organisatie en doelen. We zijn lief voor jouw loyale klanten, maar vinden ook graag nieuwe. Doelgericht.
En dan
weten we waarom en voor wie we aan de slag gaan. We ontwerpen specifiek voor jouw doelgroep. Onderscheidend, maar niet té, zodat klanten weten waaróm ze voor jou kiezen.
Hét stappenplan
van 360
bestaat niet. Wanneer we precies weten wat er moet gebeuren, wie je bent en wat je wilt, kunnen we een stappenplan maken. Soms zijn het drie stappen, soms 20.
Maar globaal ziet het er ongeveer zo uit:
01/
bellen/bezoeken/koffie/thee/
Klankborden. Je weet al precies wat je wil of nodig hebt, juist helemaal nog niet of iets er tussenin. Goed luisteren, veel vragen stellen en meedenken.
02/
een plan/idee/offerte
Naar aanleiding van ons gesprek, soms meerdere gesprekken volgt een advies op maat. Meestal in de vorm van een plan van aanpak en een overzichtelijke offerte.
03/
ontwerpen/content verzamelen
Nu we weten wat er moet gaan gebeuren maken we een plan met een tijdlijn en specifieke opdrachtomschrijving. Wie schrijft teksten, maakt foto’s, video, huisstijl etc.
Het maken/verzamelen van alle informatie (denk logo’s, beelden en teksten). We maken een zo precies mogelijk model van hoe de site eruit moet komen te zien.
04/
bouwen
Als we bijna alle content hebben gaat de bouw van start. Wij presenteren je een werkende website op een tijdelijke plaats op onze voor de buitenwereld gesloten server.
05/
fine tunen
Na de eerste oplevering is het tijd voor feedback om de website te perfectioneren. In ronde 1 verwerken we alle feedback uitgebreid en in ronde 2 zetten we alle puntjes op de i. Als er een derde of vierde ronde nodig is, dan is dat zo.
06/
lanceren/trainen
implementeren en groeien
Bij elke oplevering plannen we de training waarin we je laten zien hoe jij of jouw medewerkers met je website en of shop verder kunnen. We implementeren de huisstijl in social media, mail accounts en andere uitingen.
vorm & funtie zijn hetzelfde

De investering in jouw projecten gaat verder dan alleen de uren die we erin steken.
Wij zien het als onze taak en plicht om te adviseren, met nieuwe frisse ideeën te komen en als gids op te treden.
Klaar om te groeien met je bedrijf?
Dat is precies wat 360 voor ogen heeft. Een goede website is geen doel op zich, maar een middel om jouw organisatie verder te brengen. Daar zit voor ons dé kick! Wij praten graag met je over hoe wij elkaar, en zeker jouw bedrijf, kunnen versterken. Zeg maar waar en wanneer.
Klankborden
Een klankbord-sessie kan je op weg helpen.
We spreken af op een locatie waar we ongestoord een aantal uren met elkaar van gedachten kunnen wisselen. 1 op 1 of in een klein team.
Dan analyseren we de waar de schoen wringt of wat je plannen zijn en denken we samen hardop na over wat prioriteit heeft en wat wel even kan wachten. Misschien komen er al grove oplossingen en kansen boven tafel. We geven onze mening en als we (nog) geen concreet en gedegen idee hebben zeggen we dat ook hardop.
Na deze sessie
heb je als het goed is de eerste ruwe schets waar het naartoe moet/kan.
Kickstarter
Kickstarters zijn er in vele soorten. Die op een brommer en de bekende crowdfunding site.
Bij 360 denken we bij een kickstarter aan een snelle manier om het online-gedeelte van je bedrijf aan te zwengelen. Geen langdurig traject waar we alles aanpakken, maar één of meerdere kicks.
Links of rechts?
Je website of shop levert niet genoeg op en vraagt je af waar dat aan ligt. Staat alles wel op de beste plek? Spreek je de taal van jouw klant? Wordt je niet goed gevonden? Daar is vaak goed iets aan te doen. Maar je hebt er naast je dagelijjkse werk geen tijd voor, zin in of weet niet goed wat je moet doen om dat op te lossen? Je zoekt een korte, snelle ingreep die jouw site of shop beter laat draaien.
Doelgericht
Kickstarters zijn doelgerichte, ingrepen. Samen met medewerkers of klanten uitgevoerd in een zo kort mogelijke tijd. Afhankelijk van de behoefte kiezen we heel specifiek de ingreep die nu nodig is. Later kunnen we daar desgewenst andere kickstarters aan toevoegen.